Warning: Creating default object from empty value in /projekt/wp-content/plugins/redux-framework/ReduxCore/inc/class.redux_filesystem.php on line 28

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /projekt/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2734

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /projekt/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2738

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /projekt/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3679
FAQ- O4BC- Biuro rachunkowe Białystok - Pytania i odpowiedzi

Faq

Menu

Jak zmienić biuro rachunkowe?

Klienta i biuro łączy najczęściej pisemna umowa o współpracy, która określa jej zasady oraz obowiązki obu stron. W takiej umowie zawarty jest zawsze zapis o okresie wypowiedzenia. Wynosi on jeden miesiąc lub trzy miesiące. Po podjęciu decyzji o zmianie biura należy zatem złożyć wypowiedzenie w odpowiednim terminie. W trakcie ostatniego miesiąca wypowiedzenia dotychczasowe biuro będzie kończyło księgowanie poprzedniego miesiąca. Nowe biuro będzie księgowało bieżące dokumenty.

Chcę rozpocząć działalność gospodarczą. Kiedy powinienem zacząć szukać księgowości?

Najlepiej jest skontaktować się z księgowością przed jej rozpoczęciem. Pierwszą czynnością, od której należy zacząć jest założenie profilu zaufanego ePUAP . Pozwala on na otwarcie działalności gospodarczej drogą elektroniczną na stronie CEIDG  oraz na wiele innych czynności administracyjnych.

Księgowość doradzi wybór formy opodatkowania, czy zostać podatnikiem VAT czy nie oraz przedstawi podstawowe obowiązki wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Jak rozwiązać problem wprowadzenia majątku do firmy. Wszelkie aspekty związane z ewentualnym zatrudnieniem pracowników. Samochód w firmie.